Translate

piątek, 16 sierpnia 2013

Pomiary .

Jako, że masa ciała nie jest obiektywną oceną własności funkcjonalnych ustroju człowieka tj. osoba regularnie uprawiająca sport może ważyć 60 kg a wyglądać lepiej niż ktoś kto waży 55 kg :P  (tak na  'chłopski rozum' mówiąc), dlatego muszę odwiedzić jakąś porządną siłownię i pozyskać pomiar moich komponentów ciała, pokazujących jakość 'wagi' człowieka, sprawność fizyczną a także pośrednio stan jego zdrowia. Są to:
  1. tkanka tłuszczowa (FAT)
  2. masa ciała szczupłego (LBM - Lean body mass)
  3. poziom wody w organiźmie

Także załatwię to w przyszłym tygodniu, bo jestem sama ciekawa co wykaże to specjalistyczne urządzenie do pomiarów.
Na dzień dzisiejszy zmierzyłam własnoręcznie obwody niektórych części mojego ciała :
talia - 89cm, udo - 53cm, ramię - 27 cm  , niezmiernie się cieszę bo mam zaszczyt ogłosić, że według pomiarów z 4 miesięcy wcześniej w talii mam -6cm różnicy, i po -3cm w obwodzie uda i ramienia :D jeeej !

Dzisiaj to w ogóle poszalałam pod względem ruchowym, zaliczyłam dwa długie spacery i zrobiłam mój ulubiony trening brzucha
https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=ZJ8Zdj0OPMI&NR=1

Dietę 'bezsłodyczową' również trzymałam, a wręcz muszę powiedzieć, że dzięki temu pomysłowi na 10-cio dniowe wyzwanie by powstrzymać się od słodyczy i niezdrowego jedzenia, wyzbyłam się ciągłych zachcianek na te właśnie "bezwartościowe" produkty. Nie myślę o nich nontoper a także nie zjadam ich bezmyślnie. Super sprawa :) Polecam takie wszelakie wyzwania!! Następne już się kroi.

Mam dla Was kilka zdjęć (mojego wykonania ;) )


Miłego wszystkim, 

Bania

Droga do sukcesu 
80% dieta . 20% ćwiczenia  

 

 Popołudniowy spacerek, kiedy to starszy Synek jest w przedszkolu, 
a my natomiast jeśli tylko pogoda dopisze lecimy na spacer :)

 Naszemu Synkowi Nr 2 wystarczy 5min we wózku żeby zapaść w rozkoszny,
zdrowy sen na świeżym powietrzu :D jak widać na w/zamieszczonym zdjęciu

 Nasz dzisiejszy obiadek - ryba, jak na piąteczek przystało :) 
 Wieczorowy spacer z całą naszą paczką, na dowód że byłam po raz drugi ;) 

 Trening późną porą - ku płaskiemu brzuszkowi
Bardzo lubię angielski odpowiednik słowa 
'trening' czyli 'workout' , brzmi jakoś mocniej ;) 

Dzisiaj robiłam '6 Weeks Six Pack Abs workout' z Jillian Michaels


 Dzień bez treningu - dzień "stracony" ;)

 Poziom szczęścia po treningu wzrasta prawie do maximum :D 

Ah prawda, trenujmy jak bestie a wyglądajmy jak Piękności ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz