Translate

czwartek, 15 sierpnia 2013

Chodzić każdy może .

Każdy mały krok jest ważny w drodze do szczuplejszego i zdrowszego ciała. Dlatego kiedy z jakiegoś powodu brakuje Ci sił a i chęci na mocny trening są słabe, wybieramy łatwiejszą opcję aktywności fizycznej jaką jest chodzenie :)
Spacerując na świeżym powietrzu dotleniamy nasz organizm, wzmacniamy kości i mięśnie, poprawiamy sobie nastrój, zyskujemy sprawniejszy układ krążeniowo-naczyniowy, obniżamy poziom cholesterolu i poziom STRESU, zmniejszamy ryzyko zachorowań na cukrzycę, nowotwory czy też osteoporozę a przede wszystkim spalamy, spalamy, spalamy kalorie  . Ostatnio namówiłam na spacerki moją przyjaciółkę i teraz zamiast siedzieć przy stole i plotkować , ruszamy w drogę, żwawym, szybkim tempem (spaliłyśmy ok.400 kcal podczas 50min spaceru według aplikacji Endomondo) , wykonując obszerne ruchy ramion, dodatkowo napinając mięśnie brzucha, od czasu do czasu delikatnie przyspieszamy i tak właśnie mijają nam nasze wieczorne spotkania. Bo za dnia często biegamy po sklepach lub po placach zabaw, a kiedy dzieciaczki już śpią to mamy czas tylko dla siebie :D

Co u mnie poza tym ? To już czwarty dzień bez słodyczy zaliczony, pojawiła się wielka wiara i euforia , że tym razem uda mi się pozbyć zbędnych kg i wyglądać cudownie we wszystkich moich ubraniach ! :)
Dotychczas dzięki samym ćwiczeniom zrzuciłam 5 kg , właśnie dzisiaj wskoczyłam na wagę i pokazała dokładnie 65 kg <radocha>  , więc teraz tylko dodać dietę ścisłą i liczyć na szybszą utratę wagi plus ćwiczenia a sześciopak też będzie :D Dzisiaj dopadła mnie wielka motywacja , wynikająca z zazdrości, kiedy przeglądałam nowy katalog H&Mu, wszystkie ich modelki po prostu są piękniusie, szczuplutkie, malutkie, szczęśliwe :) Tak właśnie wyobrażam sobie siebie :D

Buźka,

Bańka






 Owsianeczka mmmmniam :) i mała czarna z rana

 Podwieczorek - kawałki arbuza posypane muesli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz