Translate

czwartek, 8 sierpnia 2013

Ciekawy trening brzucha...

z Jillian Michaels 'Killer ABS poziom 1'

 

Znalazłam taki oto trening na YouTube
 https://www.youtube.com/watch?v=u5aqA5Ok5W4
i niesamowicie go polubiłam. Jest to połączenie treningu kardio (polega on na utrzymywaniu umiarkowanej intensywności ćwiczeń przez stosunkowo długi czas) i ćwiczeń właściwych na wzmocnienie mięśni brzucha.
Figury są tu nietypowe i chociaż są ciężkie do wykonania, to mam zawsze przy nich niezły ubaw :) Powtarzałam ten trening już jakieś 10 razy i wciąż daleko mi do doskonałości chyba w każdym ćwiczeniu. Mamy do wyboru trzy poziomy wykonywania ćwiczeń : ciężki , cięższy i zaawansowany . Ja zawsze staram się dać z siebie jak najwięcej i próbuję mierzyć się z zaawansowaną wersją.

Wiedzieliście o tym, że aby zwiększyć efektywność ćwiczeń na brzuch należy wykonywać wydech przy spięciu mięśni a wdech przy rozluźnianiu ??!! Przynajmniej wyłapałam to w jej komentarzu i staram się dostosować :) I wciągamy pępek cały czas .
Możemy też dołożyć sobie ciężarki i trening będzie mega-wydajny .

Właśnie go odbębniłam i czuję się wspaniale z myślą , że zrobiłam dzisiaj coś dobrego dla mojego brzucha :)

Załączam również foteczki z jedzonkiem oraz ciekawostkę estetyczną ;)
Mianowicie  już jakiś czas temu moja przyjaciółka przywiozła mi (z Polski, bo obecnie przebywamy za granicą) specyfik Biała Perła 
http://bialaperla.com.pl/
który ma na celu bezpieczne wybielanie zębów. Oczywiście kurację można przeprowadzić w domowych warunkach i właśnie wczoraj ją rozpoczęłam. Czekam z niecierpliwością na efekty, mam nadzieję , że będą widoczne już niebawem. 

Jak zwykle pozdrawiam i życzę owocnych wypocin podczas treningu :) 

Bańka

 


Jillian Michaels we własnej osobie , uwielbiam <3 

 Poranna kawa 

  
Pożywne śniadanko - owsianka i świeży sok z pomarańczy

 Smaczna sałatka warzywna z kurczakiem, serem kozim i odrobiną sosu guacamole

Na uzyskanie śnieżnobiałych zębów ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz